آشنایی من با همستر

هر کسی که حیوان دوست باشه حتما از همون بچگی به راه‌های مختلف علاقه‌ی خودشو نشون داده. گرچه بحث من در مورد آدمایی نیست که برای کلاس گذاشتن یا چشم رو هم چشمی یه حیوون بی زبون رو بدبخت می‌کنن.
بیشتر ماها دوران بچگیمونو با بزرگ کردن چند تا جوجه سپری کردیم که از این جوجه‌ها چند تاشون تبدیل به مرغ/خروس می‌شدند و چند تاشون همون روزهای اول می‌مردن، بماند. اما خب می‌دونیم که با زندگی های الان و خونه‌های آپارتمانی نگهداری جوجه و مرغ کار سختیه. نگهداری سگ، با توجه به قیمت زیاد برای یک نژاد اصیل؛ علاوه بر داشتن هزینه‌های بالا و مراقبت های خیلی زیاد (گاهی از بزرگ کردن یه بچه هم بیشتر) کار هر کسی نیست. علاوه بر این با توجه به باور مذهبی ما و همینطور داشتن بیماری های مختلف افراد کمی توانایی نگهداشتنش رو دارن.
تمام این ها دلایلی بود برای من که عاشق حیوونا بودم، بعد از یه مدتی از داشتن هر گونه حیوون خونگی محروم بشم.
۲ سال پیش نمایشگاه علوم دامی مشهد برگزار شد و من و دوستام هم چون مربوط به رشته‌ی تحصیلی مون بود رفتیم نمایشگاه و یه آگهی فروش همستر دیدم.وقتی خصوصیات همستر رو خوندم احساس کردم که این همون حیوونیه که می‌تونه زندگیمو از یک نواختی بیرون بیاره. حالا من صاحب همسترهای کوچولو و نازی هستم که تمام اعضای خونه رو عاشق خودشون کردن.
همستر ها اونقدر ناز و بازیگوش و شیطون و خواستنی هستند که به راحتی جاشون رو توی دل همه باز می‌کنن.
پیشنهاد میکنم که اگر علاقه‌ای به داشتن حیوان خانگی دارید حتما برای مدتی هم که شده نگهداری همستر را تجربه کنید تا ببنید چه لحظات خوشی را با همستر می‌گذارنید.


بازهم اگر مشکلی؛ نظری؛ پیشنهادی داشتید:

* یا در نظرات مربوط به هر قسمت اعلام کنید.
* یا از طریق این ایمیل‌ها با ما در تماس باشید:
e.hamester [at] Gmail [.] com
e.hamester [at] Ymail [.] com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر